Hoe organiseer jij ‘je office’ en je bedrijf?
Waar haal ik de tijd vandaan voor taken die (ogenschijnlijk) niet direct bijdragen aan mijn commerciële successen!
Dit is vaak het vertrekpunt van de hulpvraag die ik krijg voor business support.
Want als ondernemer wil je je toch het liefst bezighouden met je kernactiviteiten en je eigen ‘handel’. Misschien vind je de bedrijfsondersteunende – maar o zo noodzakelijke en best heel belangrijke – dingen ook gewoon niet leuk? Deze activiteiten staan immers ook haaks op het waarom je bent gaan ondernemen.
Wat kan ik dan doen voor jou(w organisatie)?
You name it! Projectplanning- en management, backoffice werkzaamheden, (online) marketing, agenda beheer, factureren, website beheren, werkprocessen optimaliseren.
Waarom zou je het mij laten doen?
Om een gat in je personeelsbezetting te vullen of een speciaal project uit het stof te trekken of gewoonweg te zorgen dat lopende zaken bijgewerkt blijven en er geen achterstand ontstaat.
Ik pak juist die ‘nice-to-have’s’ – die stiekem best wel de aandacht verdienen – juist graag op en breng ze met je in kaart.
Om ze vervolgens heel gestructureerd af te vinken 😊.
Ik verdiep me in jouw ‘wants’ en ‘needs’ en fungeer als intern ambassadeur die ook de support taken optilt naar een niveau van een ‘must-have’. Mijn uren deel ik zo in dat ik niet alleen taken inplan, maar ook ruimte laat voor ad-hoc behoefte aan business support.
Stuur me gerust een chatbericht via de WhatsApp button om eens te sparren met een bak koffie/thee, maar je mag natuurlijk ook mailen of bellen.